Honda jazz ujawniona po modernizacji ujawniona. Stylizacja przodu najmniejszego auta japońskiej firmy nawiązuje do aktualnego designu rodziny modeli marki Honda. Przedni zderzak zyskał ostre linie i odważnie zaznaczone kontury wokół wlotów powietrza. Poszerzony tylny pas podkreślono błyszczącą czarną linią. W ofercie pojawi się też nowy metalizowany lakier - Skyride Blue, który będzie dostępny jako nowa opcja.

Razem z zaostrzeniem wyglądu pod maskę trafił 130-konny silnik benzynowy o pojemności 1.5 l. Producent obiecuje, że średnie zużycie paliwa będzie wynosić 5,4 l./100 km. Jednostka współpracuje ze skrzynią CVT, którą przekonstruowano tak, by zapewniała bardziej płynną i dynamiczną reakcję podczas przyspieszania.

Nowy silnik o mocy 130 KM jest oferowany w nowym pakiecie Dynamic, którego elementami są także cieńszy, przedni splitter znajdujący się poniżej przedniego grilla oraz trzyczęściowy dyfuzor zintegrowany z tylnym zderzakiem - oba wykończone czerwoną linią. Pakiet Dynamic zawiera również lampy przednie wykonane w technologii LED, lampy przeciwmgielne, spoiler klapy bagażnika, a także lakierowane na czarno obręcze z oponami 185/55 R16.

Wnętrze wykończono tapicerką z prążkowanym wzorem, a koło kierownicy i gałkę drążka zmiany biegów pokryto skórą ozdobioną pomarańczowymi szwami.
Odświeżona honda jazz dalej oferuje bagażnik o pojemności 354 l (rośnie do 897 l po złożeniu oparć tylnej kanapy). Opracowany przez Hondę system Magic-Seat oraz asymetrycznie dzielona tylna kanapa (w proporcji 60:40), pozwalają na szereg konfiguracji wnętrza, w którym maksymalna długość powierzchni ładunkowej wynosi 2,48 m, a maksymalna wysokość - 1,28 m.

Nowa honda jazz jest seryjnie wyposażona w tempomat, podgrzewane fotele, system automatycznych świateł oraz system City-Brake Active. Wyższe opcje zawierają system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect z 7-calowym ekranem dotykowym, kamerę cofania, dostęp bezkluczykowy, a także systemy bezpieczeństwa, takie jak układ ostrzegania przed kolizją, układ kontroli pasa drogowego czy system rozpoznawania znaków drogowych.

Razem z odmłodzoną hondą jazz we Frankfurcie zadebiutuje civic z nowym silnikiem Diesla. Opracowany przez japońską markę silnik wysokoprężny i-DTEC o pojemności 1,6 litra i mocy maksymalnej 120 KM będzie dostępny na rynku od marca 2018 roku.

Turbodiesel 1.6 i-DTEC, który trafi pod maskę hondy civic to jeden z pierwszych silników oficjalnie przebadanych pod kątem zużycia paliwa i emisji spalin, zgodnie z nową zharmonizowaną światową procedurą testową dla lekkich pojazdów (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procure - WLTP), która zacznie obowiązywać od września 2017 roku.

Podczas gdy dotychczas stosowany cykl pomiarowy NEDC oparty był na teoretycznym profilu jazdy samochodem, nowy cykl WLTP opracowano korzystając z zebranych na całym świecie danych opartych na rzeczywistych przebiegach samochodów. Nowy cykl pomiarowy pozwoli na uzyskiwanie wyników bliższych tym, jakie osiągają kierowcy w czasie eksploatacji swoich samochodów.

Konstruktorzy Hondy dokonali poprawek w silniku 1.6 i-DTEC i układzie wydechowym, by zmaksymalizować osiągi w rzeczywistych warunkach eksploatacyjnych. Japońska marka podkreśla, że udało się również obniżyć poziom zużycia paliwa nawet do 3,7 l/100 km.

Silnik o pojemności skokowej 1597 cm3 korzysta z tego samego co jego poprzednik, systemu wtrysku paliwa firmy Bosch i wspomaga się małą turbosprężarką. Zastosowano też niskociśnieniowy system recyrkulacji spalin EGR i wysokoprzepływowe kanały dolotowe w głowicy silnika, zapewniające bardzo intensywne zawirowanie powietrza. Nowa wersja silnika i-DTEC otrzymała dodatkowe użebrowanie bloku podwyższające jego sztywność strukturalną. Pozwoliło to obniżyć poziom hałasu i drgań towarzyszących pracy jednostki.

1.6 i-DTEC będzie także jednym z pierwszych silników oficjalnie przetestowanych według nowej procedury pozwalającej zmierzyć zawartość tlenków azotu (NOx) oraz cząstek stałych w spalinach, w realnych warunkach eksploatacyjnych (Real Driving Emission - RDE). Silnik wyposażono w nowy reaktor pojemnościowy (NSC) wychwytujący tlenki azotu oraz powiększony katalizator z większą ilością metali szlachetnych (srebra i platyny), a także neodymu. Reaktor pojemnościowy przechowuje wyłapane cząstki NOx aż do przeprowadzenia cyklu regeneracyjnego. Czujnik sadzy wykrywa kiedy potrzebne jest przeprowadzenie cyklu regeneracyjnego, dzięki czemu podwyższona została niezawodność układu oczyszczania spalin.

Silnik 1.6 i-DTEC rozwija moc maksymalną 120 KM przy 4000 obr/min i osiąga maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2000 obr/min, co pozwala rozpędzić civica ze startu zatrzymanego do 100 km/h w czasie 10,4 s.

Kolejnym wzmocnieniem civica będzie dziewięciobiegowa przekładnia automatyczna, która pojawi się na rynku w połowie 2018 roku. Będzie to pierwsze zastosowanie takiej przekładni w samochodzie z napędem na jedną oś.