Honda zbroi się do wielkiego show, czyli salonu samochodowego w Genewie. Już w marcu japoński koncern pochwali się m. in. dwoma prototypami i modelem CR-V wyposażonym w nowy silnik wysokoprężny 1.6 i-DTEC.

Ale do rzeczy! Kto pamięta civica aerodeck? Kompaktowe kombi hondy było praktyczne i niezawodne. Używane sztuki są na wagę złota…

Wygląda na to, że menedżerowie japońskiej marki poszli po rozum do głowy i w Europie zaoferują ponownie civica właśnie w wersji kombi. Zanim pierwsze auta pojawią się na drogach podrażnią kierowców prototypem. Twórcy konceptu zapewniają, że samochód, który zostanie ujawniony w Genewie zdradzi wiele cech stylistyki modelu produkcyjnego.

Także w Genewie pojawi się nowa studyjna wersja hondy NSX - to będzie debiut tego auta w Europie. Producent zdradza, że wnętrze podpowiada kierunek rozwoju stylistyki wnętrza kolejnej, seryjnej generacji tego modelu. Wygląd nadwozia nie uległ wielkim zmianom w porównaniu z poprzednim konceptem.

Także w marcu w Szwajcarii zadebiutuje CR-V wyposażany w wysokoprężną jednostkę napędową i-DTEC o pojemności 1,6 l. (turbodiesel jest pierwszym silnikiem z serii Earth Dreams Technology). Honda CR-V 1.6 i-DTEC dostępna będzie z napędem na jedną oś i przekładnią manualną. W salonach dilerskich Hondy pojawi się jesienią 2013 roku.