• ~eeech
    (2013-04-05 15:23)
    co za pierdoły!! Kolejny "expert" się znalazł! Jeździłem na gazie (sekwencja - zero strat) i dlatego wiem, że piepszysz gupoty gościu.
  • ~AL
    (2013-04-05 16:32)
    PIE=PRZYCIE GLU-POTY. KTO POWIEDZIAL ZE ROCZNIE TRZEBA ROBIC 30 TYS KM??? TO ODE MNIE ZALEZY KIEDY CHCE ZAMORTYZOWAC KOSZT INSTALACJI I ZARABIAC - BO WLASNIE TE 30 TYS KM TO KOSZT AMORTYZACJI NAJDROZSZEJ INSTALACJI A NA DODATEK KALKULOWANY PRZY NAJMNIEJSZYM ZUZYCIU PALIWA. TAK CYMBALKI WYLICZYLY. JESLI DECYZDUJESZ SIE NA AMORTYZACJE W CIAGU 1,5 ROKU CZY 2 LAT TO OD TEGO MOMENTU TO JUZ CZYSTY ZYSK
  • ~Siara
    (2013-04-13 07:39)
    nie proporcja metanu, ale propanu do butanu.
  • ~blabla
    (2013-04-09 12:23)
    niech się autor douczy co do legalizacji butli, obecnie po upływie 10 lat należy oddać zbiornik do badania, a jego pomyślny rezultat przedłuża "papier" na butlę o kolejne 10 lat. Po 20 latach butla nadaje sie na złom.
  • ~Bee Jay
    (2013-05-25 12:03)
    30 tyś???!!! moja sekwencja kosztowała 2300 zł i po 8000 tyś km sie zwróci koszt założenia - robię 1500 km miesięcznie łatwo obliczyć kiedy się zamortyzuje a licząc dalej łatwo policzyć ile bede do przodu po roku, 2 latach nawet dodając dodatkowe koszty związane z gazem;-)))))
  • ~ajwaj
    (2013-10-03 20:54)
    30 tyś km? i to rocznie? co za brednie.
    przecież to zależy przede wszystkim od tego ile pali auto.
    moje 3,5 V6 w mieście jakieś 12-14 l/100
    instalacja kosztowała 4 tys. i zwróciła się po przejechaniu 15 tyś.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.