"Systematycznie rozszerzamy portfolio usług dostępnych na naszych stacjach. Z pewnością zaletą naszej sieci w kontekście tego typu nowoczesnych rozwiązań jest jej liczebność i równomierne rozmieszczenie terytorialne obiektów. Zapewnia to optymalny dostęp do usługi nadawcom i odbiorcom przesyłek" - powiedział dyrektor wykonawczy ds sprzedażny detalicznej PKN Orlen Marek Balawejder, cytowany w komunikacie. 

Usługa "Stacja z Paczką" umożliwia klientom indywidualnym oraz firmom nadawanie i odbieranie przesyłek pocztowych o masie do 25 kg na wybranych stacjach Orlen na terenie całej Polski. Jest skierowana m.in. do przedsiębiorców, osób zarządzających sklepami internetowymi, przedstawicieli rynku MLM, centrów dystrybucji i osób prywatnych. 

"Usługa jest wykorzystywana przez sklepy internetowe, które dzięki Stacji z Paczką mogą przedstawić swoim klientom ekonomiczne rozwiązanie, a także uwiarygodnić się, oferując ponad 650 punktów osobistego odbioru (POO) na Stacjach Paliw Orlen czynnych 24 godziny 365 dni w roku" – powiedział prezes Dazumi Sp. z o.o, dostawcy i technicznego integratora technologii Damian Puczyński, cytowany w komunikacie. 

Grupa PKN Orlen zarządza siedmioma rafineriami w Polsce, Czechach i na Litwie. W 2012 r. łączny przerób ropy naftowej w grupie wyniósł 27,9 mln ton. Posiada na terenie Polski ok. 1800 stacji paliw.