W Polsce trawa boom na instalacje LPG. Jak wynika z obliczeń Polskiej Organizacji Gazu Płynnego liczba aut jeżdżących na propan-butan to 2,5 mln. Przyczyną tak dużej popularności są w przybliżeniu o 50 proc. mniejsze koszty, jakie kierowca ponosi na stacji paliw przy każdym tankowaniu - cena gazu jest o ok. połowę niższa od ceny jednego litra benzyny lub ropy.

Mówiąc w uproszczeniu - jazda samochodem wyposażonym w instalację LPG pozwala zmniejszyć wydatki ponoszone na paliwo. 

Dobry interes w instalacji LPG widzą także koncerny motoryzacyjne. Hyundai obwieścił właśnie, że wprowadza do sprzedaży model i20 z instalacją LPG. Samochód z napędem na gaz dostępny jest w wersji z silnikiem 1,2/85 KM w czterech opcjach wyposażeniowych. Cena podstawowej wersji to 44 600 zł.

W Hyundaiu i20 montowana jest instalacja firmy BRC Sequent 24.11 z dotryskiem benzyny.

Jak zapewniają przedstawiciele koreańskiej marki i20 zasilany LPG, podobnie jak auta bez tej instalacji, będzie chroniony programem 5-letniej potrójnej gwarancji, w której skład wchodzi 5-letnia, pełna gwarancja bez limitu kilometrów, 5 lat assistance oraz 5 lat kontroli technicznej.