YAMAHA GRIZZLY 450 EPS
Przy ciężkim, wymagającym dniu pracy ogromne znaczenie ma jak najmniejsza uciążliwość prowadzenia pojazdu. Właśnie pod tym kątem zaprojektowano Grizzly 450 EPS. Został wyposażony m.in. w elektroniczny układ wspomagania kierownicy, w pełni niezależne zawieszenie, mokry tylny układ hamulcowy, układ przeniesienia napędu On-Command i jednoczęściową lekką ramę. Efekt? Zwinność i łatwość prowadzenia. Ta filozofia projektowania skoncentrowana na użytkowniku rozciąga się na najdrobniejsze nawet szczegóły, takie jak lekkie opony czy wygodne siedzenie. Dodaj do tego wyjątkowo niskie zużycie paliwa, minimum czynności obsługowych i bogatą ofertę przydatnych akcesoriów, a otrzymujesz niezwykle uniwersalny pojazd do codziennych zadań.

YAMAHA TMAX 2012
Dostępny na rynku od 2001 roku TMAX wprowadził do świata skuterów zupełnie nową jakość. W ciągu dziesięciu lat TMAX został doceniony jako pojazd wszechstronny o wysokich osiągach. Dotychczasowa generacja tego modelu, mimo upływu czasu, wciąż jest wygląda dobrze. A jednak koncern postanowił od podstaw stworzyć ten model, a jego najnowsza wersja została właśnie zaprezentowana podczas wystawy EICMA w Mediolanie.
Już na pierwszy rzut oka widać, że to zupełnie nowy model. Kanciasty i agresywny design przyciąga uwagę i podkreśla sportowy charakter pojazdu. Wszystkie zalety poprzedniej generacji zostały zachowane i co ważniejsze, większość z nich udoskonalono. Nowe owiewki, zoptymalizowana, lżejsza aluminiowa rama oraz wyjątkowy silnik o pojemności 530 cm3 sprawią, że TMAX będzie bardzo dobrze prowadzącym się maksi skuterem. Dużą uwagę inżynierowie skupili na poprawieniu rozkładu ciężaru, który charakterystyką ma bardziej przypominać jazdę zwinnym motocyklem.

YAMAHA WR450F 2012

Nowy motocykl Yamaha WR450F został wyposażony w wiele zaawansowanych technologii obejmujących konstrukcję silnika i podwozia, które zapewniają bardzo dobre osiągi na torze i wszechstronność na szlaku. Sercem tego wyjątkowo sprawnego motocykla Enduro jest niezawodny, zrywny, 5-zaworowy silnik o pojemności 450 cm3, znany ze swojej niezwykłej i łatwo dostępnej mocy. Ten legendarny motocykl na ten rok został wyposażony w zaawansowany układ wtrysku paliwa, zapewniający bardziej stabilną i łatwą do wykorzystania moc. Podwozie także zostało gruntownie przeprojektowane. Najnowszy WR450F jest wyposażony w kompaktową ramę typu BilateralBeam, typową dla klasy 250, która zapewnia możliwość szybszego pokonywania zakrętów i zwiększoną sterowność.

YAMAHA XENTER 150 2012

Xenter to nowy miejski skuter na dużych kołach, który szybko i wygodnie dowiezie Cię do celu. Dzięki dynamicznemu silnikowi o pojemności 150 cm3 łatwo uciekniesz przed tłokiem w mieście i na szosie. Nowatorski sposób zamontowania silnika i zapożyczone z motocykli zawieszenie typu monocross sprawiają, że skuter jest zwinny i łatwo się prowadzi. Dzięki temu można też bezpiecznie i komfortowo pokonywać wyboje.

Duży, płaski podnóżek kierowcy, łatwość pchania i mocne hamulce współpracujące ze zunifikowanym układem hamulcowym jeszcze bardziej ułatwiają codzienne korzystanie ze skutera. Atrakcyjna, smukła sylwetka i bardzo mały apetyt na paliwo dopełniają obrazu łatwej w obsłudze maszyny, która osiągi, komfort i wygodę ma po prostu we krwi.

YAMAHA XT1200Z SUPER TENERE z pakietem akcesoryjnym Yamaha

Podróżowanie w trudnych warunkach terenowych wymaga umiejętności, odwagi i wytrzymałości oraz - oczywiście - wiary w swój motocykl. Wiary, że motocykl sprawdzi się podczas przeprawy przez kamienisty strumień czy błotniste drogi. Wiary, że jazda będzie wygodna nawet w najdłuższej trasie. Wiary, że motocykl sprosta wyzwaniom wijących się górskich dróg.

Każdy element motocykla Super Ténéré powstał z myślą o stworzeniu turystycznego enduro nowej generacji, łączącego niezawodność i trwałość dakarowych maszyn Yamaha z lekką, łatwą w prowadzeniu konstrukcją i nowoczesnymi technologiami ułatwiającymi jazdę. Teraz, w roku 2011 motocykl Super Ténéré jest dostępny w wyjątkowej, czarnej kolorystyce.

YAMAHA YZF-R1 2012

Dzięki opartemu na technologii MotoGP 6-trybowemu systemowi kontroli trakcji (TCS) najnowszy YZF-R1 jest najbardziej zaawansowaną maszyną, jaka została opracowana przez firmę Yamaha. Rzędowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 998 cm3 z nowatorskim krzyżowym wałem korbowym zapewnia R1 wysoki i płynnie rozwijany moment obrotowy oraz doskonałą przyczepność. Za pomocą jednego przełącznika można dostosować charakterystykę R1 pod kątem lepszego wchodzenia w zakręty na autostradach i skrócenia czasu przejazdu okrążenia na torze. Kompaktowe, aluminiowe podwozie Deltabox zapewnia precyzję prowadzenia i doskonałe zachowanie w zakrętach. W celu zapewnienia optymalnej prędkości i wydajności najnowszy model R1 wyposażono w nową przednią owiewkę.