e-Let’s powstał na podstawie modelu Let’s4 Basket z silnikiem 50 ccm. Zdaniem inżynierów elektryczny model łączy wydajność silnika z funkcją regeneracyjnego hamowania i akumulatorem litowo-jonowym. Oprócz typowych dla skutera elektrycznego równego przyspieszania i zwinności jest także aż o 2 kg lżejszy od swojego poprzednika.

Litowo-jonowy akumulator wyposażony jest we wbudowany system zarządzania (Battery Management Unit, BMU) monitorujący poziom naładowania. W celu naładowania akumulator można odłączyć - jedno ładowanie zajmuje około czterech i zapewnia skuterowi zasięg około 30 km.

W schowku pod kanapą można umieścić prostownik lub drugi akumulator, co ułatwia ładowanie poza domem. Można także zwiększyć zasięg skutera poprzez zastąpienie zużytego akumulatora naładowanym.

Oprócz podstawowej wersji e-Let’s wyposażonej w akumulator i prostownik dostępna jest wersja e-Let’s W z zapasowym akumulatorem.

Na rynku nowy skuter Suzuki zadebiutuje 9 stycznia 2012 roku.