• ~kierowca
    (2017-03-16 06:37)
    Toyota szczyci się jakością i wysokimi wartościami rezydualnymi. Nawet wynajęła do tego Zientarskiego. Fakty są takie ze jakość produktu słabnie, jakość obsługi w stacjach dealerskich leci na łeb a samochody drogie. Trzeba kasę na Zientarskiego żeby wciskał kit?
  • ~ABP
    (2017-03-16 07:55)
    To są firmy, które potrafią się przyznać do błędów i zdecydować się na ich usunięcie na swój koszt. A są i takie, które idą w zaparte, zrzucając koszty usunięcia wad konstrukcyjnych na klientów. Tych się trzeba wystrzegać.
  • ~Songo
    (2017-03-15 23:41)
    Takie buble za tysiące grube?
  • ~kuciap
    (2017-03-16 12:49)
    Toyota - mistrz niezawodnosci - leMans 2016
  • ~opek
    (2017-03-20 12:49)
    a VAG czepiali się za różnice w spalaniu rzędu 5%. jednak das auto rządzi.
  • ~AdiJot
    (2017-03-23 19:07)
    Dobrze, że marki same przyznają się do błedu i chcą to naprawić. Marka taka jak np. Volvo nie może sobie pozwolić na to, żeby z ich winy coś się wydarzyło złego bo w końcu ich głównym atutem jest właśnie bezpieczeństwo. Lepiej późno niż wcale jak to mówią.
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.