• ~Piotr
    (2013-11-17 16:39)
    Haha, większość aut, które są pokazane stoją w serwisach non stop.
    Przejechać VW z silnikiem 2.0TDI 150 tys? Przecież te silniki padały po 80tys, pękały głowice, pompy oleju się zacierały, i elektronika szwankowała.
    Kurde przeczytałem właśnie coś takiego jak ideologia Hitlera.Niemiecki najlepsze, Niemcy są najlepsi, w ogóle nie powinno być czegoś nie Niemieckiego.
    Są takie auta jak Toyoty, Mitsubischi, Citroeny, Renaulty, Peugeoty, Skody, Nissany i wymieniać można godzinami.W wymienionych przeze mnie markach też znajdują się niezawodne auta.
  • ~645
    (2013-11-23 18:51)
    opel ??? nie żartujcie z tymi niemieckimi, poprawnie patriotycznymi rankingami. jakoś nie widzę toyot i mazd a to bardzo trwałe auta, rzadko kiedy mają poważniejsze usterki...
  • ~oint
    (2013-11-18 18:02)
    Nie oszukujcie polaków!!! powiedzcie czemu grupa volkswagena wzywa na naprawę 2,6 miliona aut!!!
  • ~edi
    (2013-11-24 18:30)
    Volkswagen ma dwa modele do tego Porsche i Audi w zestawieniu i kto mówi że VAG jest awaryjne
  • ~Krzysiek z Wawy
    (2013-11-18 10:54)
    mialem lanos 99rp 1,6sx i po 189 tys km wcale nic nie psuło sie ...tarcze,klocki 1 tłumik, silniczek krokowy, końcówki drążków, opony czyli eksploatacyjne wymiany...a skraplacz uszczelnienie klimatyzacji = to tyle po prostu. A mówili taczka, złom i stali kolesie szrotami na podwórkach brudnych mechaników i czekali i płacili a ja jeździłem po Europie . Żadnych remontów, silnika, sprzęgła, łożysk amoków, cewek,skrzyni, sprzęgła przegubów.
  • ~inz.
    (2013-11-18 18:17)
    a gdzie poldek i fiat 126...te samochody napedzaja polska gospodarke...
  • ~lubuszanin
    (2013-11-18 20:30)
    Ja mam Skodę Octavia już 15 lat przejechałem 380 000 km i nie miałem żadnej poważnej awari tylko oleje , hamulce ,układ kierowniczy ,zawieszenie ale to norma zważywszy nasze Polskie drogi.
  • ~skodnik
    (2013-11-19 12:07)
    Ja mam skodę 1,6 przejechałem 16500 km bez awarii, bez dolewki, nic się nie dzieje, trochę skrzypi tu i tam, ale generalnie bardzo jestem zadowolony. Podobno psują się dopiero po 60 tys.
  • ~zapluty karzeł reakcji
    (2013-11-19 17:42)
    A jeżeli samochód zepsuł się ,ale usterka nie wyszła podczas przeglądu okresowego tylko w trasie to według DEKRY samochód jest bezawaryjny, choćby połowę przebiegu pokonał na lawecie.
    Do tego należałoby podać wyniki ADAC i TUV oraz ich włoskich czy francuskich odpowiedników.
    Wtedy tak analiza mogłaby być naprawdę ciekawa, bo pozwoliłaby wyciągnąć wnioski co do awaryjności pojazdów, a także przebiegu przy jakim zużywają się dane części i podzespoły samochodów poszczególnych marek i klas samochodów.
    No ale to by wymagało trochę zachodu...
  • ~jurek dziwisz
    (2013-11-20 15:28)
    Ja mam lagunę 1 po lifcie przejechane 230 tyś i bez awarii.wymiana klocków końcówek,raz cewki tłumiki i tyle. Nadal jest ładnym i wygodnym autem paliwo latem 8 l i śmigam.silnik benzyna. i tyle.Mercedes beczka to już tylko wspomnienia
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.