"Jazz dużo zmienił w segmencie B od momentu, gdy się pojawił. Ludzie nadal są zdumieni ilością miejsca dla pasażerów i bagażu, którą dysponuje. Jesteśmy podekscytowani faktem, że udało nam się sprzedać pół miliona samochodów i mamy nadzieję kontynuować ten sukces, gdy we wrześniu rozpoczniemy produkcję modelu Jazz w fabryce Honda UK Manufacturing." - powiedział Ken Keir, wiceprezes Honda Motor Europe.

>>>Zobacz niszczące testy samochodów!

Reklama

Jazz to samochód, który zmienił dotychczasowy wizerunek 5-drzwiowego hatchbacka. Wywołał sensację podczas debiutu w 2002 roku. Jak mówią eksperci pod względem wymiarów zewnętrznych, ceny i kosztów, auto plasowało się w segmencie B, natomiast jego kabina pasażerska i bagażnik oferowały przestrzeń typową dla pojazdów segmentu C. Co tu dużo mówić, kto jeździ tym autem może o tym zaświadczyć. Wszystko dzięki technologii magic seats oraz centralnemu umieszczeniu zbiornika paliwa - takie rozwiązania sprawiają, że wnętrze jazza łatwo dostosować do potrzeby chwili.

>>>Sportowa hybryda Hondy już pędzi

Najnowsza, druga generacja hondy jazz zadebiutowała w Europie w 2008 roku. Auto przejęło i rozwinęło cechy poprzednika, dzięki którym stał się on hitem. Ludzie z Hondy nie kryją, że popyt na jazza w Europie skutecznie zwiększają stosowane tam programy dotyczące złomowania starych pojazdów. Statystyki sprzedaży mówią, że korzystający z dopłat rządowych kierowcy, często dają się uwieść małej hondzie, której kufer może pomieścić nawet 399 litrów paczek.

>>>Honda inwestuje w Polsce!