"Żużel jest jednym z najbardziej widowiskowych sportów motorowych. Synonimami żużla są dynamika, emocje i rywalizacja. Kwintesencja kibicowania!" - powiedział Jarosław Andruszkiewicz, marketing menedżer serwisu Tobet.com w Polsce

Żadna relacja telewizyjna nie odda tego, co czuje się "na żywo". Potwierdzi to każdy przysięgły fan żużla. Po wejściu na tor człowiek staje się częścią innego świata - krew zaczyna szybciej krążyć kiedy pierwsze maszyny pojawiają się przed taśmą startową. Ryk silników wkręcających się na obroty… Trzy, dwa, jeden! Start!

Zaczynamy! Właśnie takie emocje czekają zwycięzców konkursu DZIENNIKA i firmy Tobet.com. Nagroda? Dwa podwójne zaproszenia na wyjazd na Grand Prix Czech (25-26 kwietnia 2009 roku).

Emocje są jeszcze większe, gdyż Grand Prix w Pradze rozpoczyna zaciętą walkę o to, kto zostanie królem światowych torów. W akcji pojawią się same sławy: Tomasz Gollob, Nicki Pedersen, Jason Crump, Greg Hancock czy Hans Andersen. Zobaczyć ich walkę… bezcenne. My stawiamy na swoich!

Zasady? Bajecznie proste. Wystarczy uzasadnić odpowiedź na pytanie "Dlaczego właśnie Ty powinieneś pojechać na Grand Prix do Pragi?" Spośród nadesłanych odpowiedzi wyłonimy autorów najlepszych i najciekawszych tekstów.

p


>>>Gollob: Przyszedł czas na mistrzostwo

Konkurs potrwa do 23 kwietnia 2009 roku. Fundator nagród, czyli firma Tobet.com zapewnia przejazd pociągiem, zakwaterowanie w hotelu oraz bilety na Grand Prix.

O firmie Tobet
Firma Tobet.com została elitarnym sponsorem Grand Prix Indywidualnych Mistrzostw Świata na Żużlu (FIM Speedway Grand Prix) oraz sponsorem tytularnym Drużynowego Pucharu Świata Tobet na Żużlu (FIM Tobet Speedway World Cup). Obie konkurencje organizowane są pod patronatem Międzynarodowej Federacji Motocyklowej (FIM).