Bystre spojrzenie, trochę chromu tu i tam, a pod podwójnym chevronem (logo marki) szczerzy się nowy wlot powietrza do chłodnicy. Tylne światła także są odmienione - przezroczyste wstawki. Do wyboru dostaniemy więcej kolorów karoserii i ciekawsze wzory felg aluminiowych.

Reklama

Na pokładzie nowy system nawigacji plus długa lista innych elektronicznych gadżetów. Przezroczysty centralny monitor ma świeżą grafikę z obrotomierzem (zniknął dodatkowy wyświetlacz z kolumny kierowniczej). Całość oprawiono w lepszą tapicerkę i plastiki.

Wreszcie creme de la creme poprawionych citroenów C4. Dwa nowe motory benzynowe - oba mają 1.6 l pojemności i oba wymyślono wspólnie z BMW. Słabszy wariant to 120 KM, mocniejszy daje 150 KM dzięki turbodoładowaniu. Jednostki wskoczą na miejsce starych silników 1.6 16V i 2.0 16V.

Turbodiesle będą mniej kopcić. Dwulitrowy motor HDi spełnii normę emisji spalin Euro V, która zacznie obowiązywać w przyszłości. Takiego czystego citroena łatwo rozpoznamy po ekologicznym logo "Airdream".

C4 z silnikami 1.6 HDi (92 KM i 110 KM) pojadą na specjalnych oponach z niskimi oporami toczenia - to dla zmniejszenia emisji dwutlenku węgla.

Reklama

Pierwszy C4 pojawił się na drogach w 2004 roku. Do dziś sprzedało się niemal 900 tys. sztuk tego auta. Model odmłodzony Citroen przedstawi światu 26 sierpnia podczas salonu samochodowego w Moskwie.