Wizja kombi jest jeszcze bardziej sportowa od bieżącej wersji tourera. Niesie więcej emocji, ale pozostaje praktyczne. Skąd to wiadomo? Tył mówi wszystko - szeroka klapa plus tradycyjne proporcje, to musi dużo zmieścić.

Silniki - dwa benzynowe 2.0 i 2.4 plus wysokoprężny 2.2 i-DTEC. Ten ostatni jest podobny do aktualnego turbodiesla 2.2 i-CTDI, ale ma więcej niż 140 KM, mniejsze spalanie i czystsze spaliny. Każda z tych trzech jednostek spełni normę emisji Euro 5.

Tyle pod maską, a pod podłogą nowe zawieszenie i szerszy rozstaw kół (przestronniejsza kabina). Producent zapowiada lepszą przyczepność, stabilniejsze prowadzenie plus dokładniejsze czucie drogi.

Ostateczna wersja następnego accorda zadebiutuje wiosną 2008 roku na salonie samochodowym w Genewie. Od razu jako sedan i kombi. My już dziś prezentujemy przedsmak tego, co pokaże Honda - w galerii accord tourer concept.





Reklama