Sprzedaż nowych samochodów siadła. Rywale w branży motoryzacyjnej łapią się rożnych sztuczek by zachęcić kierowców do swoich produktów.

Po Hondzie, która swoją kampanię radiową zatytułowała "Wyborne ogłoszenie…" teraz Mazda uderza w ton polityczny promując swoje samochody pod hasłami "Kierowcy zasługują na więcej" i "Radość jest najważniejsza". Gołym okiem widać, że speców od marketingu zainspirowały teksty z plakatów wyborczych... PiS.

Nowa akcja Mazdy będzie organizowana w okolicy lokali wyborczych. Tam na specjalnych ulotkach japońska firma zaprezentuje "trójkę", czyli najpopularniejszy model w odnowionej wersji.

Jaki powinien być idealny kandydat lub kandydatka? Zdaniem Mazdy wyborcy (kierowcy) mówią jednogłośnie - odważna i wyrazista, ma zapewniać bezpieczeństwo, dawać radość i… mało palić!

Japoński producent chwali się, że do niedzieli będzie można usłyszeć charakterystyczne spoty radiowe nawiązujące do odbywających się wyborów parlamentarnych. Reklamówki mają nakłaniać do podjęcia odpowiedniej decyzji. Jakiej? Kierowcy już dobrze wiedzą jak wybrać…