Zgodnie z danymi instytutu Samar, w sierpniu Chevrolet sprzedał 617 samochodów, czyli o 51,6 proc. więcej niż w sierpniu 2010 roku (407 sztuk). Oznacza to, że udział w rynku w tym miesiącu wyniósł 3,2 proc. i jest wyższy zarówno od udziału w lipcu br. (2 proc.), jak i w sierpniu 2010 roku (1,8 proc.). W sumie sprzedaż w czasie minionych wakacji (lipiec i sierpień) wyniosła 1092 sztuki i była o 30 proc. wyższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (835 sztuk).

Mimo, że sprzedaż nowych samochodów osobowych w Polsce w okresie od stycznia do sierpnia br., wg szacunków instytutu Samar, spadła o 5,5%, Chevrolet uzyskał rekordowy wynik w historii. 

W ciągu pierwszych 8 miesięcy 2011 roku do klientów trafiło 4808 Chevroletów. Jest to wzrost o 22 proc. (874 sztuki) w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku (3934 samochody). Udział Chevroleta w rynku samochodów osobowych od początku 2011 roku wyniósł 2,5 proc. i jest o 0,6 punktów procentowych większy niż w pierwszych 8 miesiącach 2010 roku (1,9 proc.). 


"Szczególnie dobrym prognostykiem dla nas jest fakt, że tak duża sprzedaż jest napędzana bardzo dobrym przyjęciem debiutujących w tym roku modeli Chevroleta" - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. "Cieszymy się, że klienci docenili nasze najnowsze modele, których udział w całkowitej sprzedaży Chevroleta sukcesywnie wzrasta."

Na dowód ludzie z Chevroleta pokazują liczby… W czerwcu 25 proc. całej sprzedaży stanowiły siedmioosobowy van orlando, SUV captiva czy nowe aveo w wersjach sedan i hatchback stanowiły. W lipcu, miesiącu premiery cruze’a w wersji hatchback, liczba ta wzrosła do prawie 35 proc. W sierpniu br. już aż 39 porc. sprzedaży stanowiły modele Chevroleta debiutujące na polskim rynku w tym roku.