Pierwszym modelem Dacii wprowadzonym na nasz rynek w 2004 roku był logan, który już w następnym roku skusił 2400 kierowców. Zdaniem ludzi z Dacii zadecydowała cena, solidność i bardzo niskie koszty serwisowania.

W 2007 roku gama została poszerzona o wersję kombi MCV, którą zdaniem przedstawicieli producenta Polacy mieli docenić za niespotykane wówczas możliwości ładunkowe oraz możliwość przewożenia 7 dorosłych osób. Logan MCV był wówczas - i pozostaje nadal - jedynym 7-osobowym autem w tak korzystnej cenie.

W 2008 roku pojawił się 5-drzwiowy hatchback sandero.

Logan pickup wszedł do oferty Dacii w 2009 roku. Samochód wyróżnia się w swojej kategorii dużą ładownością, która wynosi 800 kg dla wersji benzynowej i 770 kg dla wersji z fabryczną instalacją LPG. Samochód został zaprojektowany z myślą o drobnych przedsiębiorcach poszukujących prostego i praktycznego samochodu dostawczego z otwartym nadwoziem, przystosowanym do łatwej zabudowy w zależności od potrzeb.


Hitem ostatnich miesięcy jest Duster, który zadebiutował na polskim rynku wiosną 2010 roku. Cieszy się on dużą popularnością nie tylko w Polsce, gdzie sprzedano już prawie 3,5 tysiąca sztuk, ale we wszystkich krajach europejskich, w których jest dostępny oraz na wielu rynkach pozaeuropejskich.

Obecnie na naszym rynku dostępne są cztery modele Dacii w segmencie aut osobowych: logan, sandero, logan MCV i duster oraz dwa modele dostawcze - logan pickup i logan Van. W maju do sprzedaży weszły pierwsze auta Dacii z fabryczną instalacją gazową (ofertą objęto oba modele samochodów dostawczych), w czerwcu poszerzono ofertę LPG o trzy modele osobowe (logan, logan MCV oraz sandero).

Przedstawiciele marki podkreślają, że dynamiczny wzrost marki Dacia jest odzwierciedleniem zmiany mentalności nabywców. Wcześniej klienci mieli opory przez kupowaniem samochodu w niskiej cenie. Obecnie, według badania firmy Cételem przeprowadzonego w 2010 roku, na najważniejszych rynkach europejskich, klienci coraz częściej poszukują samochodów w rozsądnej cenie.

Koncern Renault planuje dalszy rozwój marki i zwiększenie sprzedaży miedzy innymi poprzez wprowadzanie nowych modeli w gamie Dacii. W najbliższych planach jest nowy model dostawczy i nowy samochód rodzinny, które pojawią się na polskim rynku w 2012 roku.