Największą popularnością wśród kierowców cieszy się mazda6 (3271 sprzedanych egzemplarzy), zaraz za nią mazda3 (2906 szt.) i mazda2 (1673 szt.).

W czerwcu 2008 r. działało 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO), a dziś sieć obejmuje 27 punktów dealerskich i 16 autoryzowanych stacji serwisowych. Co ciekawe współpraca dealerów z marką została pozytywnie oceniona w Ogólnopolskim Badaniu Satysfakcji Dilerów Samochodowych 2010 - Mazda zajęła 3. miejsce w rankingu.

"Pierwsze trzy lata Mazdy w Polsce upłynęły nam głównie na budowaniu sieci sprzedaży i świadomości marki. Cieszy nas dobre przyjęcie naszych produktów - prawie 10 tys. sprzedanych samochodów to wynik znacznie przewyższający pierwotne plany. Nie spoczywamy na laurach - nasze obecne działania mają na celu większą aktywność na rynkach lokalnych i ciągłe doskonalenie jakości obsługi. Przygotowujemy się również do przełomowego dla Mazdy momentu - wprowadzenia nowych modeli z technologiami SKYACTIV, które wyznaczają przełomowy etap w historii marki, również w Polsce" - podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor generalny MMPOL.


Ludzie z Mazdy cieszą się także za wzrostu świadomości marki na polskim rynku: w 2008 r. spontaniczne wskazania marki Mazda wśród respondentów badania Global Brand Pulse wynosiła 8 proc., natomiast w 2010 r. - już 14 proc.

"14 proc. to wynik znacznie lepszy od marek obecnych na polskim rynku nawet od kilkunastu lat - cieszy nas tak szybki rozwój i znajomość naszych modeli. Pierwszy etap promowania Mazdy na polskim rynku mamy za sobą. To okres intensywnych działań reklamowych - co ważne, w wielu wypadkach niestandardowych na polskim rynku - zgodnie z hasłem Mazdy próbujemy cały czas przełamywać konwencje. Najważniejsze dla nas jest pozytywne przyjęcie idei Zoom-Zoom, czyli radości z jazdy naszymi samochodami" - podsumowuje Sylwester Baczkowski, dyrektor marketingu MMPOL.