Po raz pierwszy w okresie od stycznia do maja kierowcom przekazanych zostało ponad dwa miliony aut. Łącznie nabywców znalazło 2,09 miliona samochodów (styczeń - maj 2010: 1,86; plus 12,2 procent).

W maju marka Volkswagen zanotowała po raz kolejny znaczny wzrost sprzedaży, o 16,1 procent do 436 400 sztuk (maj 2010: 376 100).

W regionie Azji i Pacyfiku sprzedano od stycznia do maja 792.100 samochodów (666.400; +18,9 procent). Z tego na Chiny, jako największy pojedynczy rynek, przypadło 714.200 aut (619.700; +15,3 procent). Zadowalająco rozwijała się sprzedaż także w Ameryce Północnej. Tutaj w ciągu pierwszych pięciu miesięcy Volkswagen przekazał nabywcom 194.600 samochodów (162.600; +19,7 procent).

W regionie Europy Środkowej i Wschodniej marka odnotowała wyraźny wzrost sprzedaży wynoszący 40,2 procent. Sprzedanych zostało tutaj 71 900 sztuk (51.300). Na rynku rosyjskim Volkswagen niemal podwoił swoją sprzedaż, która wyniosła 34 400 aut (17.300; +99,1 procent). Sprzedaż samochodów osobowych Volkswagen wzrosła również na niemieckim rynku i wyniosła 248 800 sztuk (240 000; +3,6 procent).