Drugie miejsce zajęła ekipa Peugeota (model 908): Portugalczyk Pedro Lamy oraz Francuzi Sebastien Bourdais i Simon Pagenaud, a trzecie drugi zespół Peugeota 908 z wyłącznie francuskimi kierowcami: Frankiem Montagny, Stephane Sarrazinem i Nicolasem Minassianem.

Zwycięska załoga pokonała przez dobę 355 okrążeń toru, każde o długości 13,629 km. W sumie ponad 4800 km ze średnią prędkością 200,6 km na godzinę. Ekipa Audi odniosła drugie z rzędu i siódme w ostatnich ośmiu wyścigach zwycięstwo. Do mety dojechało tylko jedno z trzech aut tego teamu, gdyż dwa inne uległy wypadkom.

Początek wyścigu zapowiadał ogromne emocje; już w pierwszej godzinie doszło do bardzo groźnego wypadku. Audi R18 TDi Szkota Allan McNisha zjechało z toru i z potężną siłą uderzyło w barierę. Samochód został niemal całkowicie zniszczony, na szczęście kierowca nie doznał poważniejszych obrażeń, choć nadal przechodzi szczegółowe badania w szpitalu.

McNish walczył o drugą pozycję i chciał zdublować Anthony'ego Beltoise, który prowadził Ferrari 458 Italia. Audi zaczepiło o bolid rywala, wypadło z asfaltu i z ogromną prędkością uderzyło w barierę okalającą tor. 41-letni McNish, który wydostał się z bolidu o własnych siłach, wcześniej dwukrotnie wygrał w karierze wyścig Le Mans.

Z 56 trzyosobowych załóg, które w sobotę o godzinie 15 wystartowały, wyścig ukończyło tylko 28. W zwycięskiej ekipie Audi przez ostatnie cztery godziny samochód prowadził Andre Lotterer.

Drugie i trzecie miejsca to dla teamu Peugeota porażka. Francuzi na tegoroczny wyścig zmodernizowali samochód, zainwestowali miliony euro w przygotowania i ponownie musieli uznać wyższość Audi.

Poprzednio team Peugeota wygrał tylko raz w 2009 roku - w 2010 i 2011 triumfowało Audi. Niemiecki team zwyciężał w latach 2004-2008 (model R8 i R10 TDi). Tylko rok wcześniej (2003) triumfował angielski Bentley Speed, w latach 2000-2002 najszybszy był także zespół Audi jadący modelem R8.

Wyniki 79. wyścigu 24 Le Mans:

1. Audi - 355 okrążeń (Marcel Fassler, Andre Lotterer, Benoit Treluyer)
2. Peugeot I - strata 13,854 s (Sebastien Bourdais, Simon Pagenaud, Pedro Lamy)
3. Peugeot II - 2 okrążenia (Stephane Sarrazin, Franck Montagny, Nicolas Minassian)
4. Peugeot III - 4 okrążenia
5. Oreca - 16 okrążeń
6. Lola-Toyota - 17 okrążeń
7. Lola-Aston Martin - 27 okrążeń
8. Zytek-Nissan - 29 okrążeń
9. Oreca-Nissan - 35 okrążeń
10. Lola-Honda - 36 okrążeń