Fiat i Gucci ogłosiły początek kampanii reklamowej auta produkowanego w Tychach ale dotkniętego ręką słynnego kreatora – chodzi o model fiat 500 by Gucci. Auto we współpracy z Centro Stile Fiat zaprojektowała Frida Giannini, dyrektor kreatywna firmy Gucci.

Reklama

Bohaterką wymyślonej przez Fridę Giannini kampanii 500 by Gucci jest modelka Natasha Poly (Natalja Polewszczikowa ur. 12 lipca 1985 w Permie, rosyjska modelka (francuski Vogue zaliczył ją do grona 30 najlepszych modelek lat 2000).

Inne / ideas24video

Zdjęcia na potrzeby kampanii zostały zrobione przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta w Rzymie. Reklamy zostaną opublikowane w trakcie roku obchodów 150. rocznicy zjednoczenia Włoch i 90. urodzin firmy Gucci.

Fiat 500 by Gucci dostępny jest od 1 kwietnia do 30 czerwca, wyłącznie na zamówienie złożone za pośrednictwem strony www.500bygucci.com. Samochód ten będzie również prezentowany w ekskluzywnych miejscach metropolii, takich jak Paryż, Londyn i Tokio, po czym w lipcu zostanie wprowadzony do sprzedaży na rynki Europy. Pod koniec roku będzie dostępny w pozostałych regionach świata.

Reklama
Inne

Działalność komunikacyjna związana z wprowadzeniem na rynek 500 by Gucci jest realizowana przy wsparciu Lapo Elkanna i jego agencji, Independent Ideas.