W przekazaniu wzięli udział obydwaj kierowcy, przedstawiciele firmy Michelotto, która na zlecenie Ferrari buduje i obsługuje samochody klasy GT oraz inżynierowie zespołu Kessel Racing. Obecny był prezydent firmy Ferrari Luca Cordero di Montezemolo, który osobiście życzył załodze sukcesów i tytułu mistrzowskiego w nowym samochodzie.

Reklama

"Wreszcie nadszedł dzień, na który już nie mogłem się doczekać!" - powiedział Michał Broniszewski. "Nowym samochodem będziemy jeździć w serii International GT Open. Naszym celem jest tytuł mistrzowski. To bardzo ambitne zadanie, bo konkurencja jest bardzo, bardzo mocna. Obecność pana di Montezemolo to dla nas wielki zaszczyt i dowód na to, jak poważnie Ferrari nas traktuje."

Obydwaj kierowcy spędzili na torze niemal cały dzień. Każdy z nich pokonał po około 40 okrążeń 3-kilometrowego toru.

"Bardzo szybko zaprzyjaźniłem się z nowym samochodem. Polubiłem go od pierwszego okrążenia! Wraz z Philippem skupiliśmy się na szukaniu optymalnych ustawień samochodu. To bardzo ważne, bo pierwszy start już za niespełna 2 tygodnie, więc pozostało niewiele czasu. Nowe auto to po prostu kosmos! O dwie klasy wyżej pod każdym względem od poprzedniego modelu, który przecież wciąż należy do najszybszych w klasie GT2. Samochód ma ogromny potencjał. Wiążemy z nim ogromne nadzieje. Już nie mogę się doczekać pierwszego startu!"

Reklama

Kalendarz serii International GT Open w sezonie 2011

30 kwietnia - 1 maja - AUTODROMO E & D. FERRARI, IMOLA (Włochy)
14-15 maja - CIRCUIT DE NEVERS MAGNY-COURS (Francja)
25-26 czerwca - CIRCUIT DE SPA-FRANCORCHAMPS (Belgia)
23-24 lipca - BRANDS HATCH GRAND PRIX CIRCUIT (Wielka Brytania)
27-28 sierpnia - RED BULL RING, ZELTWEG (Austria)
17-18 września - AUTÓDROMO DO ALGARVE, PORTIMÃO (Portugalia)
1-2 października - AUTODROMO NAZIONALE DI MONZA (Włochy)
29-30października - CIRCUIT DE CATALUNYA, BARCELONA (Hiszpania)