Wynik, którym pochwalili się ludzie z Chevroleta jest lepszy o 25 proc. (447 sztuk) w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku (1776 samochodów). Jakie samochody najczęściej wybierali Polacy?

Najpopularniejszym modelem w gamie jest Aveo - 56 proc. sprzedaży marki w Polsce (wzrost o 19 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału 2010 roku). 

Kolejne miejsca zajmują modele: Spark (19 proc. sprzedaży) oraz Cruze (16 proc. sprzedaży). Chevrolet Spark, konkurujący w segmencie najmniejszych samochodów, podwoił swoją sprzedaż (108 proc.) w pierwszych 3 miesiącach roku w stosunku do tego samego okresu rok wcześniej, zaś sprzedaż Cruze’a wzrosła o 88 proc.

"Silną pozycją w gamie Chevroleta jest model Aveo, który tradycyjnie cieszy się popularnością. Jednakże wzrost sprzedaży całej marki wynika przede wszystkim z dobrego przyjęcia przez rynek modeli nowej generacji, takich ja Spark czy Cruze" - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.

Chevrolet ogłosił ceny i promocje na samochody z roku produkcyjnego 2011. Ceny Sparka zaczynają się już od 27 990 zł, a Aveo można kupić od 28 990 zł. Ceny właśnie wprowadzonego na rynek rodzinnego Orlando zaczynają się od 59 990 zł, a nową Captivę można nabyć od 89 990 zł.

Przypominamy, że w 2011 r. Chevrolet wprowadza na polski rynek siedem nowości: vana Orlando, SUV-a Captivę, nowe Aveo w wersji pięcio- i czterodrzwiowej, Cruze’a w wersji pięciodrzwiowej oraz sportowe Camaro w wersjach coupé i kabriolet.