Chevrolet we wrześniu 2011 roku wprowadzi do sprzedaży camaro w wersji coupe i kabriolet. Auta będą dostępne silnikiem V8. 

Widlaste, ośmiocylindrowe serce o mocy 432 KM i pojemności 6,2 l, generuje moment obrotowy równy 569 Nm. W wersji wyposażonej w sześciostopniową, automatyczną skrzynię biegów, silnik generuje 405 KM/556 Nm i wykorzystuje funkcję aktywnego zarządzania paliwem (Active Fuel Management) pozwalającą na jazdę na wyłącznie czterech cylindrach w przypadku niewielkiego obciążenia.

http://www.youtube.com/watch?v=i6KIaNvsHqo

W podwoziu camaro pracuje układ elektronicznej stabilizacji toru jazdy (układ Stabilitrak) oraz kontroli trakcji, zaś tryb „Sportowy” pozwala na szybszą jazdę, np. na torach wyścigowych. 

Funkcja Launch Control pozwali na szybki i bezpieczny start. Szaloną maszynerię wyhamują wentylowane tarcze (355/365 mm przód/tył) i czterotłokowe aluminiowe zaciski Brembo.

Camaro kabriolet ma elektrycznie składany materiałowy dach, którego złożenie zajmuje zaledwie 20 sekund.