Pierwszy europejski model Chevroleta wśród vanów już wkrótce zadebiutuje na polskim rynku. Od początku przyszłego roku będzie można składać zamówienia u dilerów na Orlando. W salonach pojawi się on najpóźniej w marcu 2011 roku.

"Orlando oferuje nie tylko atrakcyjną stylistykę oraz wyróżniającą się funkcjonalność. To co ważne, przede wszystkim dla polskiego klienta, to bardzo dobry stosunek ceny do wartości tego 7-miejscowego modelu z segmentu vanów" - mówi Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.


Do wyboru będą trzy wersje silnikowe: benzynowa i dwie wysokoprężne. Jednostka benzynowa, dostępna w momencie debiutu modelu, to silnik o pojemności 1,8 litra i mocy 141 KM.

Dwa silniki wysokoprężne typu common rail o pojemności 2,0 litra, oferują różną moc i charakterystykę. Mocniejsza jednostka osiąga moc 163 KM, zaś jednostka podstawowa 130 KM.


Wiemy, że Orlando będzie można kupić z jednym z trzech rodzajów wyposażenia. Podstawowy zaoferuje systemem stabilizacji toru jazdy, sześć poduszek powietrznych i elektrycznie regulowane lusterka w standardzie.



Możliwości? W kilka sekund w zależności od potrzeb da się zmieniać proporcje ilości miejsca dla pasażerów i pojemności bagażnika. Kiedy na pokładzie zasiądą tylko dwie osoby - samochód stanie się pojemną furgonetką do przewozu paczek, paczuszek, walizek i walizeczek.

Zdaniem ludzi z Chevroleta Orlando będzie jednym z najbardziej pakownych vanów w klasie.

Cena? Chevrolet Orlando dostępny będzie w bazowej wersji LS w cenie już od 59 990 zł. Co na to konkurencja? Znacznie droższa - Opel Zafira kosztuje od 66 700 zł, Citroen C4 Grand Picasso - od 71 800 zł w promocji, VW Touran - od 69 890 zł.

Co wybrać? Wolnoć Tomku w swoim domku…