Chevrolet chwali się rekordowym wynikiem sprzedaży nad Wisłą. W październiku na polskie drogi wyjechało 483 nowe auta tej marki. Jest to wzrost o 76 proc. w porównaniu z październikiem 2009 roku (274 samochody), a także rekordowy październik w historii sprzedaży marki w Polsce od 2004 roku.

Łącznie sprzedaż Chevroleta od początku 2010 roku do końca października wyniosła 4964 sztuki i jest o 24 sztuki (0,5 proc.) wyższa w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku.

Najpopularniejszym modelem w gamie jest Aveo - prawie 51proc. sprzedaży marki w Polsce. Kolejne miejsca zajmują modele: Lacetti (13 proc. sprzedaży) oraz Cruze (12 proc. sprzedaży). Udział modelu Captiva w sprzedaży Chevroleta, zwiększył się do ponad 8 proc.

Trwa nowa promocja na modele Spark i Cruze. Miejskiego Sparka można obecnie kupić z rabatem od 2000 do 3800 zł, a kompaktowego sedana Cruze z rabatem od 2100 zł do 7500 zł. Obydwa modele dostępne są również w kredycie 50/50. Firmy są kuszone ofertą na model Captiva, który można kupić z kratką, uprawniającą do odliczenia podatku VAT, już od 71 529 zł netto.

Jednak prawdziwe uderzenie Chevrolet przygotował na 2011 rok. W pierwszym kwartale na polskim rynku zadebiutują rodzinny 7-miejscowy Orlando oraz nowy SUV Captiva. W połowie 2011 roku będzie miała miejsce rynkowa premiera nowego Aveo oraz modelu Cruze w 5-drzwiowej wersji hatchback. Pod koniec roku spodziewane jest także wprowadzenie na rynek legendarnego Chevroleta Camaro. Ludzie z Chevroleta są pewni, że słupki sprzedaży wystrzelą w górę na rekordową wysokość…