Rozdanie nagród 2010 MTV Video Music Awards (VMA) 2010 r. w Nokia Theater w Los Angeles było jednocześnie finałową galą kończącą tydzień świętowania z okazji wprowadzenia do sprzedaży w 2011 r. w USA zupełnie nowego, kompaktowego Chevroleta Cruze. 

W pierwszych spotach reklamowych samochodu Tim Allen, aktor filmowy i telewizyjny, debiutuje w roli nowego głosu Chevroleta (wcześniej podkładał głos w "Toy Story" czy też "Auta"). 

"Jesteśmy przekonani, że nowy model kompaktowy w ofercie Chevroleta spodoba się młodszym klientom, a szczególnie kobietom" - powiedziała Mary Kubitskey, dyrektor reklamowy Chevrolet U.S. "Cruze został już wprowadzony do sprzedaży w ponad 60 krajach, a więc to, że możemy dotrzeć do młodej, międzynarodowej widowni VMA w atrakcyjny sposób, czyni z gali idealne miejsce do przedstawienia tego modelu."

Chevrolet podjął współpracę z zespołem muzycznym N.E.R.D., jego wokalistą Pharrellem Williamsem oraz piosenkarką Ciarą w celu wyprodukowania metodą live-to-tape teledysku do przeboju "Hot-n-Fun" zespołu N.E.R.D. w wytwórni Paramount Studios w Hollywood. W tej wersji plan teledysku przypominał kino samochodowe z lat pięćdziesiątych, gdzie prezentowano stare i nowe samochody osobowe oraz półciężarówki Chevroleta, odzwierciedlające bogate dziedzictwo motoryzacyjno-muzyczne Chevroleta.

"Marka Chevrolet ma głębokie więzi z amerykańską popkulturą, a zwłaszcza z muzyką" - powiedział Dan Lovinger, starszy wiceprezes MTV ds. sprzedaży i marketingu. "Cieszmy się, że dzięki tej innowacyjnej integracji z największym wydarzeniem muzycznym, Cruze oraz inne dawne i obecne samochody Chevroleta wystąpiły na scenie, docierając do milionów widzów VMA."