Według danych pochodzących z Centralnej Ewidencji Pojazdów MSWiA, Volvo w okresie od stycznia do lipca 2010, sprzedało w Polsce 2762 egzemplarzy nowych samochodów skandynawskiej marki. 

Dzięki takiemu wynikowi Volvo zajęło pierwsze miejsc w segmencie Premium (26 proc. udziału), w którego skład wchodzi także marka Audi, BMW i Mercedes

Dane zaprezentowane przez CEP opierają się na rejestracji nowych pojazdów, zarówno samochodów osobowych, jak i tych z homologacją ciężarową, w pierwszych siedmiu miesiącach 2010. W porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym marka Volvo zanotowała wzrost rejestracji nowych pojazdów o prawie 8 proc.

"Bardzo nas cieszą informacje pochodzące z CEP-u. Prezentują one wyniki sprzedaży w oparciu o rejestrację tylko nowych samochodów. Dzięki temu zajęliśmy, od stycznia do lipca 2010, 1 miejsce w segmencie Premium. Tym bardziej jest to dla nas powód do dumy, gdyż po bardzo dobrym dla nas roku 2009 zakładaliśmy utrzymanie udziału sprzedaży w segmencie Premium na poziomie 25 proc. Z optymizmem zapatrujemy się, także na drugie półrocze 2010 roku, ponieważ do sprzedaży wchodzi nowe Volvo S60 i V60." - powiedział Mariusz Nycz z Volvo Auto Polska.

Volvo zanotowało wzrost sprzedaży na polskim rynku dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedaży modelu XC60 oraz stale utrzymującej się wysokiej popularności modeli S40 i V50. "Polacy szukają przede wszystkim samochodów wielozadaniowych, które stanowią alternatywę dla kilku samochodów . Dzięki temu model XC60 tak dobrze przyjął się na polskim rynku." - podsumował Mariusz Nycz.