Moc? 295 KM na czterech kołach z 2-litrowego benzynowego silnika, który pogania turbo. Na pokładzie przekładnia SST plus pakiet High Performance.

Magiczny zestaw zawiera specjalne, jednorurowe amortyzatory Bilstein, sprężyny śrubowe firmy Eibach, 18-calowe kute obręcze aluminiowe BBS owinięte plasterkiem wyczynowej gumy, plus układ hamulcowy Brembo, uzbrojony w dwuczęściowe tarcze z przodu - dzięki temu każde koło jest lżejsze o 1.3 kg. Oto topowe wcielenie seryjnego lancera evo - wariant MR.

Osiągi? To prawdziwy granat emocji - pierwsza setka pęka w 6,3 sekundy. Elastyczność? 366 niutonometrów wgniata w fotel - zryw od 60 do 100 km/h to ledwie 3,4 sekundy. A można jeszcze szybciej i mocniej...

>>>Legendarne auto z Japonii podbija Polskę

Dość gadania… Oddajmy głos ekspertom - zapraszamy na film.