Japończycy zdradzili prezencję swojego malucha - bliźniaka opla agili. Mimo tej samej płyty podłogowej (zmodyfikowana platforma swifta) i technologii produkcji suzuki różnić się będzie zderzakami, światłami, maską silnika i klapą bagażnika.

Gdzie sprawdzi się najlepiej? W mieście - 3,72 m długości, duże szyby plus wysoka pozycja za kierownicą ułatwią manewrowanie. Bezpieczeństwo to ABS, ESP, a w kabinie sześć poduszek powietrznych.

Silniki? Do wyboru - dwie benzynówki - trzycylindrowa 1.0/65 KM i 1.2 16V/86 KM. Jest też jeden turbodiesel - 1.3/75 KM. Każdy motor oddaje moc naprzód przez pięciobiegową skrzynię manualną. Najmocniejszy (1.2/86 KM) można będzie kupić z 4-stopniowym automatem.

Spalsh, podobnie jak agila II, będzie produkowany w węgierskiej fabryce Suzuki w Esztergomie. Po oficjalnej prezentacji we Frankfurcie trzeba uzbroić się w cierpliwość. Do kupienia dopiero wiosną 2008 roku.





Reklama