Oto citroen C4 w najbardziej szklanym wydaniu. Poza szybami ma też przezroczysty sufit - cały, od przodu do tyłu. Czasem to lepsze niż kabriolet...

Wnętrze? Porządnie wyperfumowane i ekskluzywne. Wszyscy jadą po królewsku, bo na siedzeniach oprawianych skórzaną, brązową tapicerką. Także skórą (tyle że czarną) wysłano kokpit - dla kontrastu zszyto ją brązowymi nićmi. Całokształt wygląda bardzo dobrze, zwłaszcza patrząc z góry.

Wyposażenie? Kompletne - sześć poduszek, ESP i reszta elektronicznej armii, audio z mp3, dwustrefowa klimatyzacja, elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, duży wyświetlacz dotykowy, a skrętne biksenony przeczesują drogę zmiennym światłem…

Lista jest znacznie dłuższa, ale prawdziwy bajer to rozpylacz zapachów, który "uszlachetnia" powietrze wpadające do kabiny. Do wyboru dziewięć wonnych olejków. Inny gadżet to system ostrzegający przed zmianą pasa ruchu bez włączonego kierunkowskazu. Dedykowany dla autostradowych śpiochów.

Napęd? Dynamiczny turbodiesel 2.0 HDi. Nieważne, na którym biegu jedziemy - wciśnięcie gazu powoduje radosną reakcję. Blisko 140 KM umie zwijać asfalt. Ważne - akcja dzieje się bardzo cicho. Całość jedzie na przyjemnym zawieszeniu.

Osobliwości? Jedna. Kierownica z gatunku wielofunkcyjnych. Obraca się jedynie wieniec, środek jest nieruchomy, co ma ułatwić obsługę. Cóż, po każdym kolejnym "enterze" idzie coraz lepiej…









Reklama