W odróżnieniu od wersji 5-drzwiowej ten kokpit nie wyznacza stylistycznych trendów przyszłości.NADWOZIECivic to spore auto z rozstawem osi większym niż w niejednym aucie klasy średniej. Imponujące wymiary nie przekładają się na przestronność wnętrza, które z przodu po stronie pasażera jest ciasne. SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓWNapęd Hondy to nadal niedościgniony wzór pod względem dynamiki dla wielu producentów. Honda z takich pojemności potrafi łaby wycisnąć nawet 180 KM, więc 140-konna jednostka Civica uchodzi w gamie marki za umiarkowanie wysiloną. Świetnie przyspiesza, przyzwoita elastyczność. UKŁAD JEZDNYHonda ma bardziej skomplikowane zawieszenie niż Toyota: z przodu na kolumnach McPhersona, z tyłu oś wielowahaczowa. Auto spontaniczniej reaguje na skręt kierownicy (zbyt bezpośredni podczas jazdy na wprost) i jest wyraźnie twardsze. Honda Civic 1.8Moc:140 KM0-1009,0 sV max.:200 km/hCena:77900 zł Schowek koliduje z kolanami Fotele są obszerne, ale w kokpicie jest ciasno, szczególnie po stronie pasażera Z tyłu miejsca jest sporo. Większy zapas przestrzeni nad głowami niż w Corolli