W odróżnieniu od wersji 5-drzwiowej ten kokpit nie wyznacza stylistycznych trendów przyszłości.

NADWOZIE
Civic to spore auto z rozstawem osi większym niż w niejednym aucie klasy średniej. Imponujące wymiary nie przekładają się na przestronność wnętrza, które z przodu po stronie pasażera jest ciasne.

SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓW
Napęd Hondy to nadal niedościgniony wzór pod względem dynamiki dla wielu producentów. Honda z takich pojemności potrafi łaby wycisnąć nawet 180 KM, więc 140-konna jednostka Civica uchodzi w gamie marki za umiarkowanie wysiloną. Świetnie przyspiesza, przyzwoita elastyczność.

UKŁAD JEZDNY
Honda ma bardziej skomplikowane zawieszenie niż Toyota: z przodu na kolumnach McPhersona, z tyłu oś wielowahaczowa. Auto spontaniczniej reaguje na skręt kierownicy (zbyt bezpośredni podczas jazdy na wprost) i jest wyraźnie twardsze.




Honda Civic 1.8
Moc: 140 KM
0-100 9,0 s
V max.: 200 km/h
Cena: 77900 zł



Schowek koliduje z kolanami


Fotele są obszerne, ale w kokpicie jest ciasno, szczególnie po stronie pasażera



Z tyłu miejsca jest sporo. Większy zapas przestrzeni nad głowami niż w Corolli