Zegary podobne jak w 5-drzwiowym Civicu. Poza tym dużo miejsca, ciekawe wzornictwo i prosta obsługa. Dobre radioNADWOZIE4-drzwiowa odmiana kompaktowego rodzeństwa nazywa się Corolla, a hatchback – Auris. Nadwozie w miarę przestronne. Bagażnik nie należy do czołówki klasy, ale jest wystarczająco pojemny. SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓWToyota ma bardzo nowoczesny, 16-zaworowy motor, który wyposażono w system zmiennych faz rozrządu zarówno po stronie zaworów ssących, jak i wydechowych. Teoretycznie ma to zapewnić połączenie wysokiej mocy i elastyczności. W praktyce trudno wyczuć 124 rumaki pod maską, zdecydowanie lepiej sprawowałby się prostszy, a mniej wysilony silnik o większej pojemności i podobnej mocy. UKŁAD JEZDNYProste jest doskonałe – teraz również Toyota stawia na nieskomplikowane zawieszenie na kolumnach McPhersona z przodu i belce skrętnej z tyłu. Toyota Corolla 1.6Moc:124 KM0-10010,4 sV max.:195 km/hCena:81 600 zł Na przednich fotelach można się poczuć jak w obszernym, rodzinnym sedanie Z tyłu może zabraknąć miejsca nad głową, a pozycja jest mniej wygodna niż w Hondzie