Zegary podobne jak w 5-drzwiowym Civicu. Poza tym dużo miejsca, ciekawe wzornictwo i prosta obsługa. Dobre radio

NADWOZIE
4-drzwiowa odmiana kompaktowego rodzeństwa nazywa się Corolla, a hatchback – Auris. Nadwozie w miarę przestronne. Bagażnik nie należy do czołówki klasy, ale jest wystarczająco pojemny.

SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓW
Toyota ma bardzo nowoczesny, 16-zaworowy motor, który wyposażono w system zmiennych faz rozrządu zarówno po stronie zaworów ssących, jak i wydechowych. Teoretycznie ma to zapewnić połączenie wysokiej mocy i elastyczności. W praktyce trudno wyczuć 124 rumaki pod maską, zdecydowanie lepiej sprawowałby się prostszy, a mniej wysilony silnik o większej pojemności i podobnej mocy.

UKŁAD JEZDNY
Proste jest doskonałe – teraz również Toyota stawia na nieskomplikowane zawieszenie na kolumnach McPhersona z przodu i belce skrętnej z tyłu.




Toyota Corolla 1.6
Moc: 124 KM
0-100 10,4 s
V max.: 195 km/h
Cena: 81 600 zł





Na przednich fotelach można się poczuć jak w obszernym, rodzinnym sedanie



Z tyłu może zabraknąć miejsca nad głową, a pozycja jest mniej wygodna niż w Hondzie