Audi pochwali się A5. Luksusowe coupe, pojawi się na drogach w czerwcu. Pod podłogą napęd quattro, pod maską od 177 do 265 KM. Topowe S5 - 350 KM z 4.2 V8.

BMW to seria 5 po wizycie u kosmetyczki. Europejski debiut zaliczy "trójka" w wersji coupe-cabrio. Niekwestionowany rodzynek to prototypowe M3 - 420 KM ma pędzić do "setki" w niecałe 5 sekund.

Na stoisku citroena najbardziej oblegany będzie całkowicie nowy SUV - C-Crosser. Genów terenowych użyczyło mitsubishi. Tuż obok stanie jeszcze gorący van - C4 picasso na pięć osób.

Kia pokaże cee’da w praktycznym wydaniu kombi plus ekscytujący pomysł na jazdę pod gołym niebem - ex_cee'd cabrio concept. Auto ma czekoladowy, klasyczny miękki dach i agresywne linie.

Lexus postanowił zagrać w europejskiej lidze mocnych limuzyn. Drapieżny IS-F wjedzie na teren audi S4 i bmw M3. Broń to V8 i ośmiostopniowy automat, który przenosi 400 KM mocy. "Setkę" pokona po odliczeniu do 5.

Złowieszczy błysk światła i przyczajona linia to najnowszy jaguar C-XF. Prototypowy sedan Brytyjczyków zdradza, jaki będzie produkcyjny XF, który jesienią zastąpi ociężałego S-Typa. Na drogach od 2008 roku.

Amerykański Dodge przywiezie roadstera o nazwie demon. Czterometrowy sportowiec ma spojrzenie vipera, technikę mercedesa SLK i waży niecałe 1200 kg. Ponad 170-konny motor "setkę" załatwi w 6 sekund.

Jedną z najgorętszych odsłon całego salonu będzie najnowsze mondeo. Ford uderzy mocno, bo od razu pokaże sedana, model 5-drzwiowy i kombi (kufer zmieści prawie 1750 lirów). Silniki to benzynówki i turbodiesle. Moc od 100 do 220 koni. Obok zaparkuje c-max z nową twarzą.

Równie wielkie show urządzi Fiat. Gorące bravo to 5-drzwiowy kompakt w trzech poziomach wyposażenia z szeroką paletą silników do wyboru. Specjalnie na Genewę Włosi odrodzili Abartha.

Mercedes urządzi oficjalną premierę klasy C. Prototypowy vision 220 CDI bluetec to superekologiczny turbodiesel (170 KM) pod maską… klasy C.

Najnowsza "dwójka" od mazdy powstanie na podzespołach forda fiesty. Samochód będzie produkowany wyłącznie w Hiroszimie.

Mini pochwali się cooperem D i one. Pierwszy to 110-konny turbodiesel (4,4 l/100 km), drugi jest modelem podstawowym - 95 KM daje benzynowe 1.4. Oba silniki są efektem współpracy z francuskim PSA Peugeot Citroen.

Opel podgrzeje atmosferę prototypowym GTC, który zapowie nową vectrę. Poza tym będzie też ostra corsa OPC (Opel Performance Center) - turbobenzynowe 1.6 to blisko 200 KM.

Peugeot, podobnie jak bratni Citroen, wystawi bliźniaczego SUV-a - 4007 (spokrewniony z mitsubishi outlanderem). Ten lew jest do jazdy po bezdrożach, a na słoneczne dni przyda się 207 CC, który w Genewie oficjalnie rozłoży swój twardy dach.

Porsche zaprezentuje delikatnie upiększonego cayenne. Poważniejsze zmiany są pod maską - mocniejsze silniki (od 290 KM do 500 KM z pomocą turbo) mają bezpośredni wtrysk benzyny.

Skoda pochwali się drugim wcieleniem swojego bestsellera. Nową fabię II napędzają sprawdzone w poprzedniej wersji silniki po wzmocnieniu. Benzynowe mają moc od 60 KM do 105 KM, są też trzy TDI - 1.4/70 KM, 1.4/80 KM i 1.9/105 KM. Absolutną nowością jest automat tiptronic - opcja do silnika 1.6/105 KM..

Toyota odsłoni prototypowego aurisa w trzydrzwiowym wydaniu z lustrzanym lakierem i niezwykłym wyposażeniem. Poza nim błyśnie podrasowany yaris TS - 1.8/133 KM rozpędza autko do "setki" w 9,3 s. W sprzedaży zaraz po wystawie.

Z Wolfsburga przyjedzie golf variant. Kompaktowe kombi VW ma przód od jetty i bagażnik zdolny przewieźć od 690 do 1550 litrów. Poza tym wystawią passata bluemotion ze 105-konnym TDI i techniką ekologiczną.

Na stoisku Volvo zaparkuje najnowsze, duże kombi - V70. Sprzedaż rozpocznie się w sierpniu - na początek tylko Skandynawia. Reszta świata zostanie nim uraczona do końca 2007 r.