Uterenowiony kompakt SX4 doczekał się wcielenia klasycznej limuzyny, którą nazwano... SX4 sedan. Poza odstającym "odwłokiem", auto różni się brakiem off-roadowych atrybutów - nie ma osłon z plastiku a silnik kręci tylko przednimi kołami.
Wiadomo również, że kompaktową limuzynę ma napędzać benzynowy, 107-konny motor 1.6 (taki sam jak w wersji pięciodrzwiowej). Wykluczono turbodiesla - w Europie to raczej mało rozsądne posunięcie.
Nowe auto debiutuje na salonie samochodowym w Genewie, sprzedaż ruszy pod koniec roku. Poza zwykłym SX4 Suzuki ma także propozycję czegoś mocniejszego - SX4 sedan sport concept, prototyp napędzany dwulitrowym motorem i na 17-calowych kołach.
Mimo tego zdecydowanymi gwiazdami są swift sport rally i trzecie, wcielenie SX4 w specyfikacji WRC. Japoński producent wystawi auto w przyszłorocznym sezonie światowych rajdów.
Najprostszy przepis na sedana? Do auta, które już jest dokleić kwadratowy plecak - dziecinne, i skuteczne rozwiązanie. Jednak efekt nie zawsze godzi urodę z praktycznością. Oto co wyszło Suzuki...
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama