W przetargu FIA, na dostawcę opon do maszyn WRC, BFGoodrich przegrało z Pirelli. Włoska marka "przebiła" ofertę dotychczasowego dostawcy i zobaczymy ją w akcji na trasach sezonów 2008-2010.
Z czym to się wiąże? W gumy z wielkim P zostanie uzbrojony każdy samochód z napędem na cztery koła. Mało tego, od przyszłego roku zacznie obowiązywać zasada - jeden rodzaj opon na mokry i suchy asfalt. Zapowiada się bardzo ciekawie…
Nastąpiła zmiana warty. Przez trzy lata każdy zespół fabryczny WRC będzie używać opon Pirelli. To właśnie Włosi będą ekskluzywnym dostawcą wyczynowego ogumienia.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama