Mały Opel sprzedaje się jak świeże bułeczki. Co jest tajemnicą sukcesu? Na pewno przyczyniła się do tego nietypowa kampania reklamowa z kawałkiem Sean Paula "Send it on" i sympatycznymi "wełniakami" c’mon.
Corsa jest też oficjalnym autem telewizji MTV, występuje na każdej imprezie organizowanej przez tę telewizję. Samochód jest po prostu modny i to wystarczy, by przyciągnąć tłumy młodych kierowców.
Poza tym autko ma rozwiązania, których nie znajdziemy u rywali, np. system flex-fix, czyli wbudowany w tył corsy sprytny bagażnik na dwa rowery. Można go schować pod zderzakiem tak, że jest prawie niewidoczny. Uchwyt uniesie 40 kilogramów.
Najmniejszy silnik ma litr pojemności, trzy cylindry i 60 KM - bez rewelacji! Powiększono za to wnętrze. U nas też już można zamawiać nową corsę - najtańsza wersja to wydatek 37 tys. zł.
Europejczycy oszaleli na punkcie nowej corsy. W dwa miesiące Opel zebrał blisko 100 tysięcy zamówień na swojego najnowszego malucha, a zapotrzebowanie ciągle rośnie.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama