Toyota Avensis 2.0 (1998-2003 r.)od 22 tys. zł | |
CENY CZĘŚCI (ZŁ)ASO/ZAM.filtr oleju41/18klocki hamulcowe (przód, kpl.)329/110tarcze hamulcowe (przód, kpl.)672/260błotnik przedni847/346reflektor przedni1111/271DANE TECHNICZNE – 2.0 16V Silnik: benz., R4/16V, poj. 1998 cm3, wtrysk wielop. Moc maks. 94 kW (128 KM) przy 5400 obr./min. Mak s. moment 178 Nm przy 4400 obr./min.V maks.: 205 km/h. Przysp. 0-100 km/h: 9,3 s. Spalanie (wg EU: miasto/poza miastem/ średnie): 11,2/6,5/8,2 l/100 km. Napęd przedni, skrzynia 5b manualna. Pojemność zbiornika paliwa 60 l. Pojemność bagażnika 500 l. Wzór niezawodności i praktyczności! Niestety, autu wyraźnie brak styluOCENA: 5+ | LISTA USTEREK Spotykane są przypadki uszkodzenia silnika z powodu zerwania paska rozrządu (1); niekiedy przepalają się uszczelki pod głowicą (szczególnie w silniku 1.6)(2); zdarzają się problemy ze sprzęgłem (3); czasami zawodzi immobiliser (4). Inne awarie występują raczej sporadycznie. Deska nie „poraża” stylem, ale została wykonana z niezłej jakości tworzywa Silnik 2.0/150 KM VVT-i (zmienne fazy rozrządu) pojawił się pod koniec 2000 r. |
Model Avensis, następca Cariny E, trafił na rynek pod koniec 1997 r. jako sedan i liftback. Wariant kombi dołączył rok później przy okazji uzupełnienia gamy silnikowej (1.6/110, 1.8/110, 2.0/128) o turbodiesla 2.0/90 KM. Kariera silnika wysokoprężnego nie trwała zbyt długo. W 1999 r. został zastąpiony nowoczesną konstrukcją 2.0 D-4D/110 KM wykorzystującą system typu Common Rail. W 2000 r. model poddano modernizacji (m.in. silnik 2.0/150 z VVT-i). Zmiana modelu w 2003 r.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama