Najnowsza analiza przedstawiona przez niezależną agencję badania rynku motoryzacyjnego EurotaxGlass's przewiduje, że po trzech latach i przejechaniu 90 000 km Hyundai ix35 zachowa 62 proc. pierwotnej ceny, co jest wartością znacznie wyższą w porównaniu z kluczowymi rywalami w tym segmencie.

"Od czasu oficjalnej premiery, która miała miejsce na początku 2010 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie, ix35 niezmiennie nas zaskakuje. Samochód stał się hitem zarówno w opinii konsumentów jak i mediów, a opublikowane dane dotyczące wartości rezydualnej potwierdzają, jak marka Hyundai umocniła swoją pozycję w Europie w ostatnich latach” - powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai Motor Europe.



Zobacz, jak dużo stracisz na swoim aucie - porównanie - czytaj dalej>>>





Analizy wykonane dla ix35 w sześciu krajach europejskich wykazały, że w Niemczech - na największym rynku samochodowym w Europie, samochód utrzyma 58,1 proc. pierwotnej wartości, wyprzedzając dotychczasowych liderów segmentu C-SUV, takich jak Toyota RAV4 (44,7 proc.), Nissan Qashqai (50,5 proc.) i Volkswagen Tiguan (55,6 proc.).

Również w Austrii, Belgii i Szwajcarii, ix35 osiągnął lepsze wyniki jeśli chodzi o wartość rezydualną w porównaniu do swoich japońskich i europejskich konkurentów.



Zobacz, jak dużo stracisz na swoim aucie - czytaj dalej>>>


Hyundai jest silnym graczem także w innych krajach Europy - Hiszpanii oraz Czechach, gdzie znajduje się pierwsza europejska fabryka koreańskiego producenta.

"Wiodąca w tej klasie wysoka wartość rezydualna jest uzupełnieniem bogatego pakietu korzyści, jakimi są: dynamiczny design, prawdziwa jakość i unikatowy 5-letni pakiet gwarancyjny, oznaczający 5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat assistance i 5 lat bezpłatnego programu dodatkowej kontroli pojazdu" - dodał Allan Rushforth.