“Jestem wdzięczny Fiatowi za możliwość przeżycia niepowtarzalnych doświadczeń w sensie zawodowym i ogólnym, ale w wieku 41 lat czuję potrzebę wkroczenia na nowe zawodowe ścieżki. Zachowuję w pamięci siedem niezwykłych i niezapomnianych lat pracy tutaj, które wpłynęły na mój rozwój i pozwoliły mi się zmierzyć z trudnymi, ale i stymulującymi wyzwaniami”. - powiedział De Meo

Reklama

Jakie to nowe ścieżki zawodowe odkrył włoski menadżer? Zdaniem “Automotive News Europe” Luca De Meo zostanie szefem marketingu grupy Volkswagtena. “De Meo pokieruje operacjami marketingowymi VW, ale nie wiedomo, czy zostanie także szefem sprzedaży” - powiedziały ANE źródła informacji we Włoszech.

Obecnie szefem sprzedaży i marketingu grupy VW jest 66-letni Detlef Wittig. ANE niestety nie dotarło do nikogo w niemieckiej firmie, by skomentował te wieści.

Dyrektor zarządzający Fiata, Sergio Marchionne, skomentował to w taki sposób: “Chciałbym podziękować panu Luca De Meo za wspaniałą pracę jaką wykonał w ciągu ostatnich kilku lat. Z czysto ludzkiego punktu widzenia żałuję, że podjął taką decyzję, mam jednak świadomość, że ktoś tak błyskotliwy i uzdolniony jak Luca pragnie zmierzyć się z nowymi doświadczeniami w innych firmach. Życzę mu wszystkiego najlepszego w jego karierze zawodowej i w życiu prywatnym”.