Tomasz Kuchar pilotowany przez Daniela Dymurskiego okazał się najlepszy po całym dniu zmagań na warszawskich oesach. Wrocławianin w subaru imprezie wygrał pięć z siedmiu rozegranych odcinków specjalnych, w tym był najszybszy podczas prestiżowego finału na ulicy Karowej - zresztą pierwszy raz w karierze. W 2007 roku do zwycięstwa zabrakło 0,06 s - szybszy okazał się wtedy Krzysztof Hołowczyc...

"Czas! Jaki czas? Fantastyczny koniec sezonu! Barbórka wygrana, Karowa wygrana... Dziękuję wszystkim - całemu zespołowi, który mi pomagał. Czy śniło mi się dziś te sześć setnych? Śniło mi się nie dzisiaj, tylko przez cały rok!” - powiedział Tomasz Kuchar reporterowi TVP Sport na mecie odcinka Karowa.

Drugi czas przejazdu w kultowej próbie na Mariensztacie wykręcił Mariusz Stec za kierownicą mitsubishi lancera. Trzeci wynik należy do Michała Bębenka także za kierownicą lancera.

Drugie miejsce w klasyfikacji generalnej rajdu wywalczył Michał Sołowow (peugeot 207 S2000). Na Karowej dopadł go pech - przy nawrocie uderzył w krawężnik i zdemolował tylne, prawe koło. Jednak nie spasował i resztę trasy przejechał na trzech kołach zostawiając za sobą snop iskier… Publiczność była w siódmym niebie, a Sołowow dostał brawa za postawę.

Jednak największe owacje dostały się załodze Kajetan Kajetanowicz i Maciej Wisławski. To właśnie ich mitsubishi lancer kręcił piruet za piruetem.

Michał Kościuszko (suzuki swift S1600) był najszybszym kierowcą aut z napędem na jedną oś - krakowianin przejechał oes na ul. Karowej uzyskując siódmy czas. W generalce uplasował się na 13. pozycji.

Gościem honorowym 46. Rajdu Barbórka był czterokrotny mistrz świata Fin Tommi Makinen, który trzy razy efektownie przejechał odcinek specjalny na ulicy Karowej. Jego pilotem był Robert Korzeniowski - czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie.

Wyniki 46. Rajdu Barbórka:

1. Tomasz Kuchar (Subaru Impreza) - 16.14,94

2. Michał Sołowow (Peugeot 207 S2000) - strata 19,49

3. Maciej Oleksowicz (Subaru Impreza) - 32,32

4. Zbigniew Staniszewski (Mitsubishi Lancer) - 39,44

5. Grzegorz Grzyb (Fiat Grande Punto) - 41,70

6. Tomasz Czopik (Mitsubishi Lancer) - 52,34

7. Mariusz Stec (Mitsubshi Lancer) - 55,48

8. Kajetan Kajetanowicz (Mitsubishi Lancer) - 56,62

9. Marcin Turski (Fiat Grande Punto) - 1.01,61

10. Szymon Ruta (Peugeot 207 Sport) - 1.06,90