Mitsubishi Colt po mocnych zmianach to maluch, który nie chce już być grzecznym miejskim samochodzikiem. Teraz znacznie bliżej mu do bohaterskiego evo. Zwłaszcza w ognistej odmianie Ralliart. Sprzedaż ruszy od listopada 2008 roku. Ale po kolei…

Reklama
Inne

Mniejszy kaliber? Proszę bardzo - oto silniki 1.1/75 KM, 1.3/95 KM, 1.5/109 KM. Nowego colta nie kupimy już z motorem wysokoprężnym. Powód? Zbyt mała popularność tej odmiany - zamiast tego Mitsubishi stawia nam przed nosem ekologiczne jednostki benzynowe 1.1 i 1.3 Clear Tec. Samochody z "zielonym" napędem pojawią się wiosną 2009 roku.

Inne

Wnętrze? Zmieniony kokpit z wyższej jakości materiałów. Powinno być solidniej i ciszej. Lepsze wyposażenie równa się wyższy komfort.

Mimo niezmienionych rozmiarów colt urósł w środku. Bajka? Absolutnie nie, sekret to nowe rozwiązanie składania tylnych siedzeń - da nam 1032 l bagażnika (po schowaniu kanapy). Niemal 180 litrów więcej niż we wcześniejszym modelu.

Reklama
Inne

Nie brakuje legendarnych terenówek. Wzmocnione o 30 KM pajero to 200 KM i 441 Nm. Moc i moment przeniesie nowy 5-biegowy automat.

Samochód nie tylko jest silniejszy, szybszy, ale też zużyje o 10 procent mniej paliwa. Na dokładkę dostajemy poprawiony system multimedialny plus nowe wzory felg. Unowocześnione pajero wjedzie do salonów Mitsubishi jeszcze pod koniec 2008 roku.

Przebojowy Outlander ma kosmetycznie poprawioną karoserię. W przyszłym roku w auto będzie można kupić z dwusprzęgłową przekładnią Twin Clutch SST - to urządzenie już rozpędza bohaterskie evo.