Mi.To pojawiła się w Polsce. Każdy model będzie wyposażony w system DNA, który spełni kaprysy kierowcy. Sportowych wrażeń dostarczy tryb Dynamic. Ustawienie Normal sprawdzi się w mieście. Maksimum bezpieczeństwa na każdej drodze i przy różnej pogodzie zapewni ustawienie All-Weather

Silnik do najnowszego autka włoska marka każe wybierać spośród trzech jednostek. Podstawowa wersja jest napędzana 78-konnym benzyniakiem 1,4. Byłoby 95 KM, ale model powstał specjalnie dla spełnienia nowego przepisu we włoskim prawie - zarządzenie zabrania młodym kierowcom jazdy mocnymi autami (ograniczenia stosunku masy do mocy).

Taka Alfa "dla początkujących" kosztuje u nas od 49 900 złotych - samochód występuje tylko w wersji Progression. Ostrzejsza wersja to tabun 155 KM z turbobenzynowego motoru. Za AR z tym silnikiem wyłożyć trzeba minimum 67 900 zł (Progression). Bogatsza odmiana Distinctive to już koszt 72 900 zł.

Wreszcie moc z oleju napędowego - na Mi.To ze 120-konnym turbodieslem 1,6 wydamy przynajmniej 68 900 złotych. W topowej wersji nawet 73 900 złotych.

Na finał ważna informacja dla każdego alfisty. W 2009 roku, na 100-lecie Alfy Romeo, poznamy Mi.To w szalonej wersji GTA - turbobenzynowy motor 1.8 odda 230 KM przez dwusprzęgłową przekładnię. Macchina furiosa…