Od stycznia do ostatniego dnia lutego Mitsubishi sprzedało 638 aut, czyli niemal 102 procent więcej niż przez pierwsze dwa miesiące 2007 roku. Największym przebojem pozostaje SUV outlander. Drugi jest pickup L200.

Ale po kolei. Na początek całkowita sprzedaż w 2008 roku. Outlandera w styczniu i lutym tego roku wybrało 209 kierowców. To ponad 10 razy lepiej niż w 2007 roku.

Podwójnie wzrosła popularność terenowego pickupa L200. Samochód trafił do 167 nowych właścicieli.

Bez mała 65 procent zwiększyła się popularność mitsubishi pajero. Na legendarną terenówkę skusiło się 31 kierowców.

O 40 procent lepiej sprzedawał się van grandis. Ponad 5-krotnie więcej ludzi wybrało lancera kombi (poprzedni model).

Najnowszy lancer sports sedan jest prawdziwym gorącym towarem. Przypominamy, że w styczniu świeże mitsubishi wybrało 53 klientów. Na większe podsumowanie wyników trzeba jednak poczekać do końca kwietnia - samochody zaczynają pojawiać się w salonach. Mitsubishi lancer sports sedan jest dostępny z dwoma benzynówkami - 1.5/109 KM lub 1.8/143 KM albo 2-litrowym turbodieslem (140 KM).

W styczniu i lutym 2008 roku sprzedano 102 colty - 61 aut 5-drzwiowych (7 procent wzrostu), 39 aut 3-drzwiowych i 2 colty coupe-cabriolet.

Teraz zestawienie z lutego - Mitsubishi sprzedało 292 auta. To prawie 110 procent więcej niż przed rokiem.

Najpopularniejszym Mitsubishi w lutym był outlander, który trafił do 134 klientów. Niemal 15-krotny wzrost pozwolił wyprzedzić w podsumowaniu L200 (w styczniu na topie) .

Pikapa L200 w lutym kupiło 74 kierowców, czyli ponad 80 procent więcej niż w lutym 2007.

O prawie 140 procent wzrosła popularność mitsubishi pajero. Czternaście razy zwiększyła się sprzedaż lancera kombi.