Do gamy silników przygotowanych dla Octavii, dołączy nowa jednostka wykorzystująca technologię common rail - 2.0 TDI CR DPF/140 KM która zastąpi dotychczasową, o identycznej mocy - 2.0 TDI PD. Nowy silnik będzie dostępny zarówno z manualną, jak i automatyczną przekładnią z napędem na przednie, jak i na wszystkie koła. Później będzie oferowany również z automatyczną przekładnią DSG i napędem na wszystkie koła.

Lista silników dostępnych dla Yeti poszerzy się o jednostkę 1.4 TSI/122 KM dostępną z manualną przekładnią i napędem na przednią oś. Ponadto dojdzie turbodiesel 2.0 TDI CR DPF/140 KM z napędem na cztery koła z przekładnią manualną lub automatyczną przekładnią DSG. Oprócz tego, producent przygotował kolejną generację silnika 2.0 TDI CR DPF/170 KM, który będzie oferowany z przekładnią manualną i napędem na cztery koła.



Co nowego w Skodzie? - czytaj dalej>>>




Superb sedan i kombi, flagowe modele Skody, będą wyposażone w benzynową jednostkę 2.0 TSI/200 KM i sześciobiegową automatyczną przekładnią DSG.

"Wszystkie nowe silniki wpisują się w trend downsizingu, czyli oferują maksymalną wydajność przy mniejszej pojemności silnika. Nowe technologie, takie jak common rail (system bezpośredniego wtrysku paliwa), pozwalają nam w dalszym ciągu redukować poziom emisji spalin i poziom zużycia paliwa. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom mocne i jednocześnie oszczędne, przyjazne środowisku silniki" - powiedział Eckhard Scholz z zarządu Skoda Auto, odpowiedzialny za rozwój technologiczny.