Ford chwali się wynikami w Polsce. Tylko w kwietniu Polacy kupili sobie 2501 nowych samochodów tej marki (udział w rynku 8,8 proc.). Najchętniej kierowcy wybierali focusa - 878 nowych aut/kwiecień. Dobry rezultat należy do modelu kuga - Ford sprzedał 292 sztuki tego samochodu i jest najwyższy miesięczny wynik, od momentu wprowadzenia tego modelu na rynek polski w 2008 roku.

Reklama

Od początku 2010 roku do końca kwietnia Ford sprzedał 9109 sztuk nowych aut. Udział Forda w rynku sprzedaży nowych samochodów w Polsce wynosi 7,8 proc. i wzrósł o 0,2 pp. w porównaniu do ubiegłorocznego udziału rynkowego dla okresu styczeń-kwiecień. To pozwoliło Fordowi na umocnienie czwartej pozycji wśród najchętniej kupowanych samochodów w Polsce (przed Fordem jest Skoda, Toyota i Fiat).

"Mamy bardzo ambitny plan na 2010 rok. Dysponujemy pełną gamą nowych i bardzo atrakcyjnych modeli, do oferty trafiają nowoczesne silniki EcoBoost o obniżonej pojemności skokowej, a podwyższonych parametrach użytkowych oraz mocniejsze silniki Diesel, łączące dynamikę z oszczędnym zużyciem paliwa. Nasza globalnie silna pozycja, atrakcyjna oferta i dopracowane modele przyciągają nie tylko klientów flotowych (wśród których sprzedaż Forda tradycyjnie jest bardzo dobra), ale także nowych klientów indywidualnych, którzy po raz pierwszy decydują się na zakup Forda" - powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes i Dyrektor Generalny Ford Polska Sp. z o.o.