Druga oficjalna załoga Abartha, Giandomenico Basso i Mitia Dotta po ukończeniu pierwszego etapu zajmowali wysokie drugie miejsce w rajdzie. Pechowy jednak okazał się dla nich odcinek specjalny „Cavallino", gdzie podczas pierwszego przejazdu przebita opona spowodowała stratę 30 sekund. Mimo tego załoga utrzymała drugą pozycję w rajdzie. Jednak drugie przebicie opony podczas drugiej petli na odcinku "Cavallino" zmusiło załogę do wymiany koła na odcinku specjalnym, powodując spadek na piąte miejsce w klasyfikacji generalnej. Pozostała jednak satysfakcja z wygranej największej liczby odcinków specjalnych.
Kolejnym rajdem w cyklu rajdowych Mistrzostw Włoch jest Rally dell'Adriatico w Ankonie na 22-23 maja 2010.
Klasyfikacja końcowa 34. Rajdu 1000 Miglia:
1. Andreucci - Andreussi (Peugeot 207 S2000) czas 2h58'39
2. Rossetti - Chiarcossi (Abarth Grande Punto S2000) 44"6
3. Travaglia - Granai (Peugeot 207 S2000) 1'43"5
4. Chentre - Pogliano (Peugeot 207 Super 2000) 3'29"7
5. Basso - Dotta (Abarth Grande Punto S2000) 3'46"5
6. Perico- Carrara (Peugeot 207 Super 2000) 4'55"4
7. Michelini - Biondi (Peugeot 207 Super 2000) 5'33"3
8. Betti - Scalvini (Peugeot 207 Super 2000) 6'08 6
9. Fontana - Casazza (Peugeot 207 Super 2000) 6'25"8
10. Kopecky - Stary (Skoda Fabia) 6'36"5.
Klasyfikacja Mistrzostw Europy:
1. Luca Rossetti (Abarth) 37 punktów
2. Renato Travaglia (Peugeot) 26
3. Elwis Chentre (Peugeot) 20
4. Giandomenico Basso (Abarth) 19
5. Alessandro Perico 12.
Klasyfikacja Mistrzostw Włoch:
1. Andreucci 10;
2. Rossetti 8
3. Travaglia 6
4. Chentre 5
5. Basso 4
6. Perico 3
7. Michelini 2
8. Kopecky 1.