Druga oficjalna załoga Abartha, Giandomenico Basso i Mitia Dotta po ukończeniu pierwszego etapu zajmowali wysokie drugie miejsce w rajdzie. Pechowy jednak okazał się dla nich odcinek specjalny „Cavallino", gdzie podczas pierwszego przejazdu przebita opona spowodowała stratę 30 sekund. Mimo tego załoga utrzymała drugą pozycję w rajdzie. Jednak drugie przebicie opony podczas drugiej petli na odcinku "Cavallino" zmusiło załogę do wymiany koła na odcinku specjalnym, powodując spadek na piąte miejsce w klasyfikacji generalnej. Pozostała jednak satysfakcja z wygranej największej liczby odcinków specjalnych.

Kolejnym rajdem w cyklu rajdowych Mistrzostw Włoch jest Rally dell'Adriatico w Ankonie na 22-23 maja 2010.

Klasyfikacja końcowa 34. Rajdu 1000 Miglia:

1. Andreucci - Andreussi (Peugeot 207 S2000) czas 2h58'39

2. Rossetti - Chiarcossi (Abarth Grande Punto S2000) 44"6

3. Travaglia - Granai (Peugeot 207 S2000) 1'43"5

4. Chentre - Pogliano (Peugeot 207 Super 2000) 3'29"7

5. Basso - Dotta (Abarth Grande Punto S2000) 3'46"5

6. Perico- Carrara (Peugeot 207 Super 2000) 4'55"4

7. Michelini - Biondi (Peugeot 207 Super 2000) 5'33"3

8. Betti - Scalvini (Peugeot 207 Super 2000) 6'08 6

9. Fontana - Casazza (Peugeot 207 Super 2000) 6'25"8

10. Kopecky - Stary (Skoda Fabia) 6'36"5.

Klasyfikacja Mistrzostw Europy:

1. Luca Rossetti (Abarth) 37 punktów

2. Renato Travaglia (Peugeot) 26

3. Elwis Chentre (Peugeot) 20

4. Giandomenico Basso (Abarth) 19

5. Alessandro Perico 12.

Klasyfikacja Mistrzostw Włoch:

1. Andreucci 10;

2. Rossetti 8

3. Travaglia 6

4. Chentre 5

5. Basso 4

6. Perico 3

7. Michelini 2

8. Kopecky 1.