Inne / Max Sarotto

Nowa Giulietta to hołd na tegoroczne 100-lecie marki Alfa Romeo - włoskiej ikony sportu, emocji i piękna. Giulietta to nazwa samochodu, o którym w latach 50-tych marzyły tłumy fanów motoryzacji - tyle historia.

Reklama
Inne

Ślicznotka, która we współczesności urodziła się w Centro Stile Alfa Romeo ma być zwinna jak wąż a przy tym niezwykle komfortowa. Konstrukcja Giulietty wykonana z aluminium i stali o dużej wytrzymałości ma powalać na kolana pod względem przyczepności do drogi, zwrotności i bezpieczeństwa.

>>>Oto najlepsze i najgorsze samochody

Reklama

W opanowaniu auta pomoże Alfa DNA - system, który dostosuje reakcję Giulietty do różnych stylów jazdy i warunków drogowych. Kierowca przełącznikiem ustawićsamochód w jednym z trzech trybów - Dynamic, Normal lub All Weather. Pod podłogą pracuje samoblokujący mechanizm różnicowy Q2 ukryty między przednimi kołami. To właśnie dzięki niemu Włoszka będzie mistrzynią najróżniejszej maści serpentyn - ciasnych, szerokich, w górę i w dół…

Jakim cudem? Układ Q2 zmniejszy podsterowność auta, poprawi stabilność prowadzenia i pozwoli mocniej wcisnąć gaz przy wyjściu z zakrętu. Słowem tam gdzie inne zwykłe auto skończy w rowie, Alfa pojedzie jak przyklejona i w dodatku bez szemrania przyspieszy…

Inne
Reklama

Uroda? Włoski styl i szyk na podobieństwo 8C Competizione. Na żywo samochód aż kipi seksem - patrzysz i wiesz, że chcesz mieć to auto... Przednie reflektory, wykonane z wykorzystaniem technologii LED, posiadają funkcję świateł do jazdy w dzień. Tylne lampy także zostały wykonane z wykorzystaniem technologii LED. Wnętrze - pachnące skórą, luksusem i lśniące aluminium.

>>>Zobacz, ile stracisz na swoim aucie

I wreszcie to co najważniejsze u kobiety :) - wymiary. Oto Giulietta w liczbach - pojemność bagażnika 350 litrów, długość samochodu to 4,35 m, wysokość 1,46 m, szerokość 1,80 m przy rozstawie osi 2,63 m.

Od początku sprzedaży będą oferowane cztery silniki (wszystkie zgodne z normą Euro 5) standardowo wyposażone w system "Start&Stop" - dwa motory benzynowe (1,4TB/120 KM i 1,4TB Multiair /170 KM) oraz dwa turbodiesle (1,6 JTDM/ 105 KM i 2,0 JTDM/ 170 KM, obydwa należą do drugiej generacji silników JTDM). Ponadto linię uzupełnia mocny silnik 1750 TBI/ 235 KM w ekskluzywnej wersji Quadrifoglio Verde.

Sprzedaż rozpocznie się na wiosnę 2010 roku. Wtedy wielu z Was znajdzie nową miłość...